[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Tu dyskutujemy na wszystkie tematy związane z posiadanymi ziemiami
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Ostatnia wiadomość z poprzedniej strony wątku

Franklin Garamond pisze:
19 maja 2021, 19:07
Swoją drogą, muszę się przyznać, że zaskoczyły mnie prędkości lokomotyw.
Prędkość lokomotyw to jedno, a możliwość jej wykorzystania to drugie... u nas, w nieistniejącym realu jest to z zasady problem torów, które uniemożliwiają osiąganie prędkości, które skład mógłby osiągnąć, ze względu na możliwości lokomotywy i wagonów.

Tak więc LKŻ musi zadbać przede wszystkim o odpowiednie tory...

A tak "swoją drogą" to używana u nas (w realu) przez długie lata (od 1962, a ostatnie wycofano parę lat temu) EU06 była wytworem tej samej brytyjskiej firmy, która wyprodukowała wspomniane powyżej wzorce czyli Class 37 i Class 55.
Obrazek
Awatar użytkownika
Franklin Garamond Stempel
Namiestnik Palatynatu Leocji
Lokalizacja: Nowy Brzeg, Stare Miasto 2

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Franklin Garamond »

Wiadomo, że infrastruktura jest sprawą pierwszorzędną, choć nie wiem czy przy rozmiarach Palatynatu potrzeba nam leockich shinkansenów. Chodziło mi o to, że nie spodziewałem się od spalinówek aż takich osiągów.
Obrazek Obrazek Obrazek
(—) Franklin Garamond
Namiestnik Palatynatu Leocji
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Franklin Garamond pisze:
19 maja 2021, 21:10
Chodziło mi o to, że nie spodziewałem się od spalinówek aż takich osiągów.
Kwestia przeznaczenia... to są typowe lokomotywy przeznaczone dla pociągów pasażerskich (do tego celu były skonstruowane), stąd nastawienie na prędkość.

Lokomotywy uniwersalne (u nas, w realu najpopularniejsze... bo wyspecjalizowanych było niewiele) mają już mniejsze prędkości maksymalne, a te potężne "amerykańskie potwory" pomimo znacznie większej masy i czasem silników o mocy dwukrotnie (czy nawet więcej) większej masy mają niezbyt duże prędkości maksymalne... no ale ich zadaniem jest ciągnięcie kilkudziesięciu czy ciężkich wagonów (składy potrafią mieć czasem i dwa kilometry) towarowych, a nie kilku, zwykle mniej jak 10-ciu wagonów pasażerskich. Chyba najsilniejsza lokomotywa DDA-40X miała silniki o łącznej mocy ponad 4900 kW, ale jej prędkość maksymalna wynosiła do 145 km/h.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Dodam tylko, że produkowana w tej samej firmie i w podobnym czasie co Class 37 i Class 55 lokomotywa EU6 (co prawda była elektryczna) miała silnik 2000 kW (mocniejszy sporo od 37 i nieco tylko słabszy od 55) i prędkość 125 km/h... ale była konstruowana jako lokomotywa uniwersalna.

PS. Można połączyć?
Obrazek
Awatar użytkownika
Samuel Radziwiłł Stempel
Obywatel
Lokalizacja: Radziwiłł

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Samuel Radziwiłł »

Ronon Dex pisze:
19 maja 2021, 16:17
Na szybko oferta Zakładów Produkcji Pojazdów Szynowych "Ronon Train" (lokalizacja Republika Bialeńska, Departament Lisewski, Miasto Lisewo) dla LKŻ:

1. Lokomotywy spalinowe.

- RT LS-3U

Obrazek

Obrazek

Obrazek

wzorzec z reala – Class 37

Lokomotywa spalinowa
Masa lokomotywy – 102 tony
Długość – 18,75 maksymalna – 140 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1305 kW

- RT LS-4U

Obrazek

Obrazek

Obrazek

wzorzec z reala – Class 55

Lokomotywa spalinowa
Masa lokomotywy – 101 ton
Długość – 21,18 m
Prędkość maksymalna – 161 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 2460 kW


- RT LS-8P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

wzorzec z reala – Class 43

Lokomotywa spalinowa, wysokich prędkości
Masa lokomotywy – 70,25 ton
Długość – 17,8 m
Prędkość służbowa – 200 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1320 kW

- RT LS-2M

Obrazek

Obrazek

Obrazek


wzorzec z reala – Class 294

Lekka lokomotywa spalinowa przeznaczona do zadań manewrowych oraz obsługi bardzo krótkich tras towarowych i pomocniczego ruchu pasażerskiego.

Masa lokomotywy – 20 ton
Długość – 14 m
Prędkość służbowa – 70-80 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1100 kW


2. Wagony.

- Wagony pasażerskie serii WP-3 (odmiany WP-3S, WP-3P, WP-3D), wagon służbowy, wagon pierwszej klasy i wagon drugiej klasy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Długość wagonów - 19,35 m
Dostosowane do prędkości - do 140 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-3, LS-4.

- Wagony pasażerskie serii WP-4 (odmiany WP-4S, WP-4P, WP-4D), wagon z przedziałem służbowym, wagon pierwszej klasy i wagon drugiej klasy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Długość wagonów - 19,7 m
Dostosowane do prędkości - do 160 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-3, LS-4, LS-8

- Wagony pasażerskie serii WP-8 (odmiany WP-8S, WP-8P, WP-8D, WP-8B), wagon z przedziałem służbowym, wagon pierwszej klasy, wagon drugiej klasy i wagon bufetowy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Długość wagonów - 23 m
Dostosowane do prędkości - do 200 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-8 (niemożliwość połączenia z LS-3 i LS-4)

Lokomotywa LS-8 i wagony WP-8 to raczej przyszłościowo, bo chyba na obecną chwilę szybkie koleje to jeszcze za wcześnie.
Wszystko jest świetne. Co do cen, to dogadamy się i tu pewnie z Palatium także :) Czasu jest mniej w końcówce tygodnia to i mnie się nie spieszy.

Gdyby Huta była gotowa, to z torami nie było by problemów, a tak trzeba będzie zakupić gdzieś indziej.

Logo bardzo mi się podoba :)
(-)Samuel książe Radziwiłł
Rzeczpospolita Obojga Narodów
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Samuel Radziwiłł pisze:
20 maja 2021, 13:48
Co do cen, to dogadamy się i tu pewnie z Palatium także :) Czasu jest mniej w końcówce tygodnia to i mnie się nie spieszy.
Jasne, jak napisałem nie zamierzam "kroić kasy". Na spokojnie przeanalizuj potrzeby ilościowe (lokomotywy, wagony) i zaproponuj cenę za wszystko... np. jako kontrakt na dostawę z RT.

Spłata w ratach też możliwa.
Obrazek
Awatar użytkownika
Samuel Radziwiłł Stempel
Obywatel
Lokalizacja: Radziwiłł

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Samuel Radziwiłł »

Moje propozycje cen:
-lokomotywa LS-2M - 120 P x 4 = 480 P
-lokomotywa LS-4 i LS-4 - 150 P x 4 = 600 P
-wagony - skład ze służbowego i po jednym klasa 1 i 2 - 300 P x 4 = 1 200 P

Razem wyniosłoby 2 280 P

Co o tym sądzisz, Rononie?
(-)Samuel książe Radziwiłł
Rzeczpospolita Obojga Narodów
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Zgadzam się.
Obrazek
Awatar użytkownika
Samuel Radziwiłł Stempel
Obywatel
Lokalizacja: Radziwiłł

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Samuel Radziwiłł »

Świetna wiadomość, Zatem koniecznie będzie potrzeba rozłożenia na raty, chyba, że Palatium zechce wejść w jakąś formę kopoeracji. Czy Palatium zechce się "dołożyć" do zakupu taboru dla LKŻ?

Inną kwestią jest przygotowanie/wytyczenie tras. Przydałaby się mapa z naniesionymi miastami i innymi miejscowościami oraz parkami i drogami. Ktoś pomoże/podrzuci?
(-)Samuel książe Radziwiłł
Rzeczpospolita Obojga Narodów
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Nie widzę problemu z ratami... a jak jeszcze doprowadzisz kolej w okolice mojej ziemi na północy wyspy to dorzucę coś w gratisie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Samuel Radziwiłł Stempel
Obywatel
Lokalizacja: Radziwiłł

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Samuel Radziwiłł »

Ronon Dex pisze:
21 cze 2021, 10:20
Nie widzę problemu z ratami... a jak jeszcze doprowadzisz kolej w okolice mojej ziemi na północy wyspy to dorzucę coś w gratisie.
Nie widzę problemu w doprowadzeniu linii kolejowej do Twojej ziemi.

Prosiłbym Czcigodnych Namiestników o podrzucenie mapy z zaznaczonymi drogami, miejscowościami oraz parkami. w celu zaplanowania tras linii kolejowych. Czy może skorzystać z Pioniera lub jakiejś mniejszej mapy?
(-)Samuel książe Radziwiłł
Rzeczpospolita Obojga Narodów
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ziemie w Leocji”