Wstępnie zamówiono wtedy w Zakładach Lotniczych Ronon Air Tech jeden śmigłowiec typu HC-6A oraz zestaw pożarniczy do niego. Sprawa jednak nie była traktowana priorytetowo, a potem przyszła typowo letnia "realioza". Do sprawy powrócono niedawno, gdyż w szybko rozwijającej się Leocji powstało zapotrzebowanie na transport śmigłowcowy oraz lotnicze prace dźwigowe.

HC-6A

HC-6M


HC-6A z podwieszoną instalacją gaśniczą.
Załoga: 3 osoby
Ilość miejsc pasażerskich: 2
Długość: 21.41 m
Wysokość: 5.66 m
Średnica wirnika: 21.95 m
Masa własna: 8724 kg
Masa startowa max: 19051 kg
Masa ładunku: 9100 kg
Napęd: 2 x silniki turbinowe o mocy 3400 kW (4500 KM) każdy.
Prędkość max: 202 km/h
Prędkość przelotowa: 169 km/h
Pułap praktyczny: 3200 m
Zasięg: 370 km (bez zbiorników dodatkowych)
W przypadku HC-6M, został on przystosowany do podwieszania różnych kontenerów ładunkowych, w tym takiego, który pełni rolę kabiny pasażerskiej.
Dane śmigłowca HC-6M
Załoga: 3 osoby
Długość: 26.95 m
Wysokość: 7,75 m
Średnica wirnika: 21.95 m
Masa własna: 8981 kg
Masa startowa max: 21319 kg
Masa ładunku: 9100 kg
Napęd: 2 x silniki turbinowe o mocy 3600 kW (4800 KM) każdy.
Prędkość max: 240 km/h
Prędkość przelotowa: 190 km/h
Pułap praktyczny: 3400 m
Zasięg: 370 km (bez zbiorników dodatkowych
Śmigłowce zostały zarejestrowane w Leocji pod oznaczeniami L-ITL1 i L-ITL2.


HC-6A jako dźwig i śmigłowiec pożarniczy.


HC-6M z podwieszonymi dodatkowymi zbiornikami paliwa (mogą też służyć do transportu materiałów płynnych) oraz kontenerem ładunkowym.