Samolotem, który idealnie nadaje się do takich przewozów jest produkowany przez Ronon Air Tech w Bialenii samolot dyspozycyjny RAT DL-35B i DL-35C (wcześniejsza odmiana DL-35A była eksploatowana jako D-4A w Bialeńskich Siłach Powietrznych jako samoloty VIP). Ten pierwszy służy do przewozu pasażerów, a ten drugi jest maszyną do szybkiego transportu towarów.

Dane samolotu DL-35A
Załoga: 2 osoby
Ilość miejsc pasażerskich: 6 do 8 (w zależności od zapotrzebowania - wersje VIP są 6-miejscowe)
Długość: 14.83 m
Rozpiętość skrzydeł: 12.04 m
Wysokość: 3.73 m
Masa własna: 4152 kg
Masa startowa max: 8165 kg
Napęd: 2 x silnik odrzutowy 16 kN.
Prędkość max: 872 km/h
Prędkość przelotowa ekonomiczna: 774 km/h
Pułap: 14000 m
Zasięg: 5300 km
Wraz z wyborem samolotu powstała potrzeba opracowania odpowiedniego i wyróżniającego nasze samoloty malowania. Wersje pasażerskie będą malowane trójkolorowo - wybór barw jest związany z międzynarodowością ITL... wybrane barwy pochodzą od flagi lenna Razorno czyli majątku współwłaściciela ITL Ronona Dex oraz są zaczerpnięte z flagi Palatynatu Leocji.

Na chwilę obecną w przygotowaniu znajdują się trzy samoloty w odmianie DL-35B czyli pasażerskie. Dwa będą zarejestrowane w Palatynacie Leocji, a jeden w Republice Bialeńskiej.



Samoloty DL-35B w odmianie "leockiej"...


... oraz "bialeńskiej".

Odmienne malowanie będzie występowało na maszynach DL-35C służących szybkim przewozom przesyłek - w dziale ITL nazwanym "DRAK Przesyłki Ekspresowe" (DPE). Jest autorski pomysł Helwetyka Romańskiego - samolot w kolorze żółtym i czarnym, mający kojarzyć się z osą.

... oraz "bialeńskiej".


