Prezentowane treści mają wyłącznie charakter informacyjny i prezentują opinie własne autorów. Treści te sporządzone zostały rzetelnie, z należytą starannością i nie stanowią podstawy do podejmowania decyzji trenerskich, porady trenerskiej ani badań mechaniki gry. Autor oraz podmiot rozpowszechniający nie ponoszą odpowiedzialności za wszelkie przegrane, szkody, poniesione wydatki oraz utracone korzyści powstałe w związku z decyzjami trenerskimi podejmowanymi w oparciu o te treści.
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
- Franklin Garamond • Stempel
- Namiestnik Palatynatu Leocji
- Lokalizacja: Nowy Brzeg, Stare Miasto 2
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
Zależy ile się ich ma. Ja przy meczach na szczycie raczej ich nie wystawiam, ewentualnie w rezerwie. Jak mecz jest wygrany lub o pietruszkę, to do dwóch wstawiam do pierwszego składu na różnych pozycjach i jednego na rezerwę. Bo przecież istotny jest też wiek sumaryczny na pozycjach. Jedna wielka gmatwanina to X11.
Prezentowane treści mają wyłącznie charakter informacyjny i prezentują opinie własne autorów. Treści te sporządzone zostały rzetelnie, z należytą starannością i nie stanowią podstawy do podejmowania decyzji trenerskich, porady trenerskiej ani badań mechaniki gry. Autor oraz podmiot rozpowszechniający nie ponoszą odpowiedzialności za wszelkie przegrane, szkody, poniesione wydatki oraz utracone korzyści powstałe w związku z decyzjami trenerskimi podejmowanymi w oparciu o te treści.
- Heinz-Werner Grüner • Stempel
- Obywatel honorowy
- Lokalizacja: Zielonka
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
Ja znów nie daje więcej niż dwóch młodzików-chyba, że zespół jest na tyle słaby, że jeden gra regularnie w pierwszej jedenastce, to wtedy wymiana jest bardziej 60-40 lub 70-30, a nie 90-10 meczów.
Daje to pewność, że jednemu i drugiemy "Wi-aRy" urosną odpowiednio.
Daje to pewność, że jednemu i drugiemy "Wi-aRy" urosną odpowiednio.
- Fatima Popow-Chojnacka • Stempel
- Przybysz
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
U mnie udało się w końcu doprowadzić obie drużyny na + ale było ciężko. Niestety ale te WR jest okropne.. Też nie wiedziałam jak to działa ale w końcu domyśliłam się ostatnio sama xd
Ja natomiast wystawiam w zależności od rywala. Ale staram się mieszać by każdy miał szansę zagrać i sprawdzić przy okazji, czy dany piłkarz się nadaje. Tylko jeszcze z taktyką miewam problemy xD
Ja natomiast wystawiam w zależności od rywala. Ale staram się mieszać by każdy miał szansę zagrać i sprawdzić przy okazji, czy dany piłkarz się nadaje. Tylko jeszcze z taktyką miewam problemy xD
- Heinz-Werner Grüner • Stempel
- Obywatel honorowy
- Lokalizacja: Zielonka
- Helwetyk Romański • Stempel
- Namiestnik Palatynatu Leocji
- Lokalizacja: Nowy Brzeg
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
Problem z tym pytaniem mam taki, że aby udzielić precyzyjnej odpowiedzi, musiałbym już posiadać pewną wiedzę. (No bo co to za odpowiedź „z wszystkim”). Z wygrywaniem meczów mam problem, o. 😜Oswald Baskerville pisze: ↑05 kwie 2022, 12:24Zachęcam raz jeszcze szczególnie mniej doświadczonych trenerów do wskazywania tych tematów dotyczących XpertEleven, które sprawiają im problem.
Już nieco poważniej, pomocna dla mnie byłaby lista krok po kroku. Typu: zaloguj się do X11, kliknij w aktywność sponsora, ustaw taktykę, zorganizuj trening, kup zawodników. Oczywiście, każda pozycja oprócz dwóch pierwszych rozbudowana o podpunkty.
(—) prokr. Hweltywk Romański, RkORF · LAN
Namiestnik № 2 Palatynatu Leocji
Dyniowy Padawan
LEOCKA PARTIA FASZYSTÓW JĘZYKOWYCH
Namiestnik № 2 Palatynatu Leocji
Dyniowy Padawan
LEOCKA PARTIA FASZYSTÓW JĘZYKOWYCH
Nikogo się nie ściga, ale wszystkich się poprawia, bo tak nakazują
wewnętrzna potrzeba, poczucie sprawiedliwości i wyznawany porządek rzeczy.
IGNATS IK RUTH
wewnętrzna potrzeba, poczucie sprawiedliwości i wyznawany porządek rzeczy.
IGNATS IK RUTH
Nawet podczas realiozy sprawdzam skrzynkę helwetyk@gmail.com
- Oswald Baskerville • Stempel
- Kurator Palatynatu Leocji
- Lokalizacja: Nowy Brzeg
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
No to siadłem, pomyślałem i coś wykoncypowałem. Ceniony w mikronacyjnej piłce trener Vanderlei Bouboulina-á-la-Triste określił kiedyś X11 jako grę w papier, kamień, nożyce. Idąc tym tropem można wysnuć wniosek, że X11 składa się z dwóch głównych modułów: drużyny w oderwaniu od przeciwnika i drużyny w starciu z przeciwnikiem. Przygotowałem wstępny zarys kwestionariusza dot. pierwszego z tych elementów.
Pytania formułowałem w formie FAQ, pytań od osoby zupełnie nowej. Zerknijcie, oceńcie, dodajcie coś, poprawcie, etc.
Zarządzanie budżetem
1. Ile wydawać na szkółkę? Dlaczego?
2. Ile wydawać na treningi?
3. Ile znaków musi mieć press, żeby dostać bonus od sponsora?
Trening
1. Kiedy ustawiać trening zawodnika?
2. Czy trening skraca czas leczenia kontuzji?
3. Jak trening wpływa na starszych zawodników? Czy należy ich trenować?
4. Jak trening wpływa na młodszych zawodników? Czy należy ich trenować?
Transfery
1. Czy powinienem martwić się negatywnymi cechami piłkarza?
2. Jaką kompatybilność zawodnika jest akceptowalna?
3. Które cechy pozytywne są najlepsze?
4. Które cechy negatywne są najgorsze?
5. Jak ocenić, czy piłkarz jest drogi lub tani?
6. Jakie są najważniejsze czynniki przy transferze?
7. Czy należy kupować zawodnika pod koniec sezonu?
Wartość rozwojowa
1. Jak wyliczana jest wartość rozwojowa?
2. Jak prowadzić juniora, żeby zbudować mu WR?
3. Czy piłkarz może zyskać dwie “cegły” w jeden sezon? Jeśli tak, to w jakiej sytuacji?
4. Jak wypracować WR u starszego zawodnika?
5. Jak wypracować WR u rezerwowego bramkarza?
6. Co psuje WR?
Szkółka juniorów
1. Jakich juniorów warto przyjąć do drużyny?
2. Kiedy nie przyjmować juniora do drużyny?
Czytanie statystyk
1 Jakie cenne informacje zawiera panel "Ostatnie ustawienie"? Jakie wnioski można z nich wyciągnąć?
2. Jakie znaczenie ma współpraca w drużynie? Jak korzystać z tych informacji.
3. Jakie znaczenie ma liczba cegieł umiejętności? Czy zawodnik o wysokich umiejętnościach i słabej formie jest lepszy od tego o słabych umiejętnościach i wysokiej formie?
4. Jakie znaczenie mają cechy specjalne?
5. Jaki efekt w meczu ma forma?
6. Jakie wnioski wyciągać z ocen meczowych?
Konstruowanie drużyny na przestrzeni sezonów
1. Ilu piłkarzy powinna liczyć drużyna? Jak wielu juniorów? Jak wielu starszych?
2. Jaki skład powinna mieć drużyna, żeby nie dać się łatwo przeczytać taktycznie (ilu obrońców, ilu pomocników, ilu napastników)?
3. Kupować czy szkolić? Jakich kupować, a jakich szkolić?
Przygotowanie do sezonu
1. Czy ważne jest, by mieć wysoką formę na starcie sezonu?
2. Jak mogę zadbać o formę przed sezonem?
3. Czy należy grać mecze towarzyskie?
4. Jak grać mecze towarzyskie?
Pytania formułowałem w formie FAQ, pytań od osoby zupełnie nowej. Zerknijcie, oceńcie, dodajcie coś, poprawcie, etc.
Zarządzanie budżetem
1. Ile wydawać na szkółkę? Dlaczego?
2. Ile wydawać na treningi?
3. Ile znaków musi mieć press, żeby dostać bonus od sponsora?
Trening
1. Kiedy ustawiać trening zawodnika?
2. Czy trening skraca czas leczenia kontuzji?
3. Jak trening wpływa na starszych zawodników? Czy należy ich trenować?
4. Jak trening wpływa na młodszych zawodników? Czy należy ich trenować?
Transfery
1. Czy powinienem martwić się negatywnymi cechami piłkarza?
2. Jaką kompatybilność zawodnika jest akceptowalna?
3. Które cechy pozytywne są najlepsze?
4. Które cechy negatywne są najgorsze?
5. Jak ocenić, czy piłkarz jest drogi lub tani?
6. Jakie są najważniejsze czynniki przy transferze?
7. Czy należy kupować zawodnika pod koniec sezonu?
Wartość rozwojowa
1. Jak wyliczana jest wartość rozwojowa?
2. Jak prowadzić juniora, żeby zbudować mu WR?
3. Czy piłkarz może zyskać dwie “cegły” w jeden sezon? Jeśli tak, to w jakiej sytuacji?
4. Jak wypracować WR u starszego zawodnika?
5. Jak wypracować WR u rezerwowego bramkarza?
6. Co psuje WR?
Szkółka juniorów
1. Jakich juniorów warto przyjąć do drużyny?
2. Kiedy nie przyjmować juniora do drużyny?
Czytanie statystyk
1 Jakie cenne informacje zawiera panel "Ostatnie ustawienie"? Jakie wnioski można z nich wyciągnąć?
2. Jakie znaczenie ma współpraca w drużynie? Jak korzystać z tych informacji.
3. Jakie znaczenie ma liczba cegieł umiejętności? Czy zawodnik o wysokich umiejętnościach i słabej formie jest lepszy od tego o słabych umiejętnościach i wysokiej formie?
4. Jakie znaczenie mają cechy specjalne?
5. Jaki efekt w meczu ma forma?
6. Jakie wnioski wyciągać z ocen meczowych?
Konstruowanie drużyny na przestrzeni sezonów
1. Ilu piłkarzy powinna liczyć drużyna? Jak wielu juniorów? Jak wielu starszych?
2. Jaki skład powinna mieć drużyna, żeby nie dać się łatwo przeczytać taktycznie (ilu obrońców, ilu pomocników, ilu napastników)?
3. Kupować czy szkolić? Jakich kupować, a jakich szkolić?
Przygotowanie do sezonu
1. Czy ważne jest, by mieć wysoką formę na starcie sezonu?
2. Jak mogę zadbać o formę przed sezonem?
3. Czy należy grać mecze towarzyskie?
4. Jak grać mecze towarzyskie?
(—) Oswald Baskerville, Kurator Palatynatu Leocji
- Fatima Popow-Chojnacka • Stempel
- Przybysz
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
I teraz odpowiedzieć ładnie na te pytania, wrzucić gdzieś na wierzch i mamy bardzo przydatną pomoc! <3 Takie jakby à la poradnik by się przydał bardzo, nawet dla nas samych.
- Oswald Baskerville • Stempel
- Kurator Palatynatu Leocji
- Lokalizacja: Nowy Brzeg
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
Kochana! My z tego kurs zrobimy! Z wykładami, PowerPointami, testami i pracą dyplomową! xDFatima Marcjan-Chojnacka pisze: ↑09 maja 2022, 18:00I teraz odpowiedzieć ładnie na te pytania, wrzucić gdzieś na wierzch i mamy bardzo przydatną pomoc! <3 Takie jakby à la poradnik by się przydał bardzo, nawet dla nas samych.
(—) Oswald Baskerville, Kurator Palatynatu Leocji
- Ignats ik Ruth • Stempel
- Przewodniczący Senatu Palatynatu Leocji
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
Wydział Sztuki Trenerskiej Piłki Nożnej Uniwersytetu Trzeciego Wieku Leockiej Akademii Nauk
- Samuel Radziwiłł • Stempel
- Obywatel
- Lokalizacja: Radziwiłł
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
Dokładnie, jakby dla mnie ;)Ignats ik Ruth pisze: ↑09 maja 2022, 19:03Wydział Sztuki Trenerskiej Piłki Nożnej Uniwersytetu Trzeciego Wieku Leockiej Akademii Nauk
- Fatima Popow-Chojnacka • Stempel
- Przybysz
Mikronacyjna Szkoła Trenerów - wątek przygotowawczy
Ja jeszcze podpinam pytanie..
I nadal szukam odpowiedzi czemu..Czemu czasami nie można zawodnika ani sprzedać ani wywalić?