[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Tu dyskutujemy na wszystkie tematy związane z posiadanymi ziemiami
Awatar użytkownika
Ametyst Faradobus Stempel
Przybysz
Lokalizacja: Dziadolin-Dwór

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ametyst Faradobus »

Ostatnia wiadomość z poprzedniej strony wątku

Mam na dysku sporo starych zdjęć SM42, które wykorzystuję jako ilustrację kolei. Mogę się w razie czego podzielić.
PROCESOR DOKTÓR NAUK NET. MAGISTER
Ametyst z rodu Faradobusów

Urlopowany Król Hirschbergii i Weerlandu,
Ponownie Prezydent Republiki Bialeńskiej


Obrazek
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Samuel Radziwiłł pisze:
17 maja 2021, 11:41
Czyzby szykował się tabor dla LKŻ, Mości Rononie?
Jeśli jest taka potrzeba, to czemu nie... tyle, że raczej po 29 maja, bo do tego czasu będę na wyjeździe.
Obrazek
Awatar użytkownika
Samuel Radziwiłł Stempel
Obywatel
Lokalizacja: Radziwiłł

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Samuel Radziwiłł »

Ronon Dex pisze:
18 maja 2021, 6:25
Samuel Radziwiłł pisze:
17 maja 2021, 11:41
Czyzby szykował się tabor dla LKŻ, Mości Rononie?
Jeśli jest taka potrzeba, to czemu nie... tyle, że raczej po 29 maja, bo do tego czasu będę na wyjeździe.
W takim razie poczekam i mam nadzieję, ze się jakoś dogadamy :)
(-)Samuel książe Radziwiłł
Rzeczpospolita Obojga Narodów
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Samuel Radziwiłł pisze:
18 maja 2021, 12:04
W takim razie poczekam i mam nadzieję, ze się jakoś dogadamy :)
Zapewne... Co sądzisz o "klimacie" tego typu czyli lata 60-te. Brytyjskie Class 55 i Class 37.


Obrazek

Obrazek

W sumie nawet pasują do tej manewrowej SM42, bo powstały w podobnym czasie. LKŻ chyba jeszcze loga nie ma, to gdyby zaadoptować to oryginalne, to nie trzeba by za każdym razem bawić się programem graficznym i zamazywać.
Obrazek
Awatar użytkownika
Samuel Radziwiłł Stempel
Obywatel
Lokalizacja: Radziwiłł

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Samuel Radziwiłł »

Bardzo mi to odpowiada. Jestem zadowolony. Jaki byłby koszt tych i manewrowej? A co z wagonami do przewozu osób?

A to brytyjskie oznaczenie zostawiamy.
(-)Samuel książe Radziwiłł
Rzeczpospolita Obojga Narodów
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Samuel Radziwiłł pisze:
19 maja 2021, 11:18
Jaki byłby koszt tych i manewrowej?
Koszty trzeba by wyliczyć i przeanalizować tak by to miało sens (w sensie sensu zabawy). Gdybyśmy zastosowali przeliczenie wprost przyrównując to do stosowanych u nas cen pojazdów to wyszłoby to strasznie dużo. Trzeba to przemyśleć i przedyskutować...
Samuel Radziwiłł pisze:
19 maja 2021, 11:18
A co z wagonami do przewozu osób?
Wagony też są... te przedstawione na screenach nawet pasują kolorystycznie dotych lokomotyw, poszedł bym w tym kierunku. To są akurat brytyjskie wagony Mark 2, ale mogę wstawić też Mark 1 lub nowocześniejsze Mark 3. Wersje to 1 klasa, 2 klasa, bufetowy i chyba któraś z odmian ma jeszcze pocztowy (muszę sprawdzić).

Towarowych oczywiście też nie brakuje...
Samuel Radziwiłł pisze:
19 maja 2021, 11:18
A to brytyjskie oznaczenie zostawiamy.
Ja bym zostawił - dla ułatwienia, bo inaczej każdego screena trzeba by przerabiać w programie graficznym (tak jak to muszę robić w RB). Można to logo British Rail nieco przerobić i rozbudować. Dodać akcenty leockie i tak skonstruować logo LKŻ, żeby nie było identyczny jak British Rail... ale jednocześnie jako znak uproszczony (na sprzęcie) można by stosować ten znak uproszczony czyli jego "rdzeń" (właśnie znak BR). Rozwiązuje to problemy z każdorazowym grzebaniem w Gimpie itp.

Manewrowa BR 291 ma znaki Deutsche Bahn... ale na tyle mały, że tutaj nie będzie problemu by go na screenach "zakleić" znakiem pochodzącym od British Rail, albo "zamazać".
Obrazek
Awatar użytkownika
Samuel Radziwiłł Stempel
Obywatel
Lokalizacja: Radziwiłł

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Samuel Radziwiłł »

To czekam na wycenę i podyskutujemy/potargujemy ;)

Można przyjąć te brytyjskie wagony. Zobaczymy także cenowo.

Co do loga to można je lekko przerobić na leockie. Pomyślę o tym, chyba, że masz jakąś koncepcję.
(-)Samuel książe Radziwiłł
Rzeczpospolita Obojga Narodów
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Samuel Radziwiłł pisze:
19 maja 2021, 12:06
To czekam na wycenę i podyskutujemy/potargujemy ;)

Można przyjąć te brytyjskie wagony. Zobaczymy także cenowo.
Nie zamierzam z Ciebie zdzierać... w zasadzie to płacenie to tylko zabawa. Powiem tak nie wiem czego i ile potrzebujesz? Samochód ciężarowy (nowy) chodził po około 100 P i wiadomo, że gdybyśmy zastosowali przelicznik realowy ceny ciężarówki do ceny lokomotywy czy wagonu to byłoby to koszmarnie drogo. Może sam zaproponuj jakąś dla Ciebie sensowną zapłatę za dostawę odpowiedniego taboru...
Samuel Radziwiłł pisze:
19 maja 2021, 12:06
Co do loga to można je lekko przerobić na leockie. Pomyślę o tym, chyba, że masz jakąś koncepcję.
Jutro wybywam na 10 dni - to coś tak na szybko (kolory takie by pasowały do malowania lokomotyw i wagonów)...
Obrazek
... i uproszczony znak malowany na sprzęcie:
Obrazek
Postaram się jeszcze dzisiaj wrzucić wizerunki sprzętu z opisem danych...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Na szybko oferta Zakładów Produkcji Pojazdów Szynowych "Ronon Train" (lokalizacja Republika Bialeńska, Departament Lisewski, Miasto Lisewo) dla LKŻ:

1. Lokomotywy spalinowe.

- RT LS-3U

Obrazek

Obrazek

Obrazek

wzorzec z reala – Class 37

Lokomotywa spalinowa
Masa lokomotywy – 102 tony
Długość – 18,75 maksymalna – 140 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1305 kW

- RT LS-4U

Obrazek

Obrazek

Obrazek

wzorzec z reala – Class 55

Lokomotywa spalinowa
Masa lokomotywy – 101 ton
Długość – 21,18 m
Prędkość maksymalna – 161 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 2460 kW


- RT LS-8P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

wzorzec z reala – Class 43

Lokomotywa spalinowa, wysokich prędkości
Masa lokomotywy – 70,25 ton
Długość – 17,8 m
Prędkość służbowa – 200 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1320 kW

- RT LS-2M

Obrazek

Obrazek

Obrazek


wzorzec z reala – Class 294

Lekka lokomotywa spalinowa przeznaczona do zadań manewrowych oraz obsługi bardzo krótkich tras towarowych i pomocniczego ruchu pasażerskiego.

Masa lokomotywy – 20 ton
Długość – 14 m
Prędkość służbowa – 70-80 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1100 kW


2. Wagony.

- Wagony pasażerskie serii WP-3 (odmiany WP-3S, WP-3P, WP-3D), wagon służbowy, wagon pierwszej klasy i wagon drugiej klasy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Długość wagonów - 19,35 m
Dostosowane do prędkości - do 140 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-3, LS-4.

- Wagony pasażerskie serii WP-4 (odmiany WP-4S, WP-4P, WP-4D), wagon z przedziałem służbowym, wagon pierwszej klasy i wagon drugiej klasy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Długość wagonów - 19,7 m
Dostosowane do prędkości - do 160 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-3, LS-4, LS-8

- Wagony pasażerskie serii WP-8 (odmiany WP-8S, WP-8P, WP-8D, WP-8B), wagon z przedziałem służbowym, wagon pierwszej klasy, wagon drugiej klasy i wagon bufetowy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Długość wagonów - 23 m
Dostosowane do prędkości - do 200 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-8 (niemożliwość połączenia z LS-3 i LS-4)

Lokomotywa LS-8 i wagony WP-8 to raczej przyszłościowo, bo chyba na obecną chwilę szybkie koleje to jeszcze za wcześnie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Franklin Garamond Stempel
Namiestnik Palatynatu Leocji
Lokalizacja: Nowy Brzeg, Stare Miasto 2

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Franklin Garamond »

Xiążęca Huta Stali mogłaby zaoferować swoje usługi Ronon Trains w ramach barteru, tak sądzę. Można też pokusić się o leasing lokomotyw i pociągów od Ronon Train. Palatynat też może partycypować, jako główny udziałowiec. Pewnie i inne opcje są.

Swoją drogą, muszę się przyznać, że zaskoczyły mnie prędkości lokomotyw.
Obrazek Obrazek Obrazek
(—) Franklin Garamond
Namiestnik Palatynatu Leocji
Awatar użytkownika
Ronon Dex Stempel

[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.

Post autor: Ronon Dex »

Franklin Garamond pisze:
19 maja 2021, 19:07
Swoją drogą, muszę się przyznać, że zaskoczyły mnie prędkości lokomotyw.
Prędkość lokomotyw to jedno, a możliwość jej wykorzystania to drugie... u nas, w nieistniejącym realu jest to z zasady problem torów, które uniemożliwiają osiąganie prędkości, które skład mógłby osiągnąć, ze względu na możliwości lokomotywy i wagonów.

Tak więc LKŻ musi zadbać przede wszystkim o odpowiednie tory...

A tak "swoją drogą" to używana u nas (w realu) przez długie lata (od 1962, a ostatnie wycofano parę lat temu) EU06 była wytworem tej samej brytyjskiej firmy, która wyprodukowała wspomniane powyżej wzorce czyli Class 37 i Class 55.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ziemie w Leocji”