[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
- Ametyst Faradobus • Stempel
- Przybysz
- Lokalizacja: Dziadolin-Dwór
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
Mam na dysku sporo starych zdjęć SM42, które wykorzystuję jako ilustrację kolei. Mogę się w razie czego podzielić.
PROCESOR DOKTÓR NAUK NET. MAGISTER
Ametyst z rodu Faradobusów
Urlopowany Król Hirschbergii i Weerlandu,
Ponownie Prezydent Republiki Bialeńskiej
Ametyst z rodu Faradobusów
Urlopowany Król Hirschbergii i Weerlandu,
Ponownie Prezydent Republiki Bialeńskiej
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
Jeśli jest taka potrzeba, to czemu nie... tyle, że raczej po 29 maja, bo do tego czasu będę na wyjeździe.
- Samuel Radziwiłł • Stempel
- Obywatel
- Lokalizacja: Radziwiłł
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
W takim razie poczekam i mam nadzieję, ze się jakoś dogadamy :)
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
Zapewne... Co sądzisz o "klimacie" tego typu czyli lata 60-te. Brytyjskie Class 55 i Class 37.Samuel Radziwiłł pisze: ↑18 maja 2021, 12:04W takim razie poczekam i mam nadzieję, ze się jakoś dogadamy :)
W sumie nawet pasują do tej manewrowej SM42, bo powstały w podobnym czasie. LKŻ chyba jeszcze loga nie ma, to gdyby zaadoptować to oryginalne, to nie trzeba by za każdym razem bawić się programem graficznym i zamazywać.
- Samuel Radziwiłł • Stempel
- Obywatel
- Lokalizacja: Radziwiłł
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
Bardzo mi to odpowiada. Jestem zadowolony. Jaki byłby koszt tych i manewrowej? A co z wagonami do przewozu osób?
A to brytyjskie oznaczenie zostawiamy.
A to brytyjskie oznaczenie zostawiamy.
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
Koszty trzeba by wyliczyć i przeanalizować tak by to miało sens (w sensie sensu zabawy). Gdybyśmy zastosowali przeliczenie wprost przyrównując to do stosowanych u nas cen pojazdów to wyszłoby to strasznie dużo. Trzeba to przemyśleć i przedyskutować...
Wagony też są... te przedstawione na screenach nawet pasują kolorystycznie dotych lokomotyw, poszedł bym w tym kierunku. To są akurat brytyjskie wagony Mark 2, ale mogę wstawić też Mark 1 lub nowocześniejsze Mark 3. Wersje to 1 klasa, 2 klasa, bufetowy i chyba któraś z odmian ma jeszcze pocztowy (muszę sprawdzić).
Towarowych oczywiście też nie brakuje...
Ja bym zostawił - dla ułatwienia, bo inaczej każdego screena trzeba by przerabiać w programie graficznym (tak jak to muszę robić w RB). Można to logo British Rail nieco przerobić i rozbudować. Dodać akcenty leockie i tak skonstruować logo LKŻ, żeby nie było identyczny jak British Rail... ale jednocześnie jako znak uproszczony (na sprzęcie) można by stosować ten znak uproszczony czyli jego "rdzeń" (właśnie znak BR). Rozwiązuje to problemy z każdorazowym grzebaniem w Gimpie itp.
Manewrowa BR 291 ma znaki Deutsche Bahn... ale na tyle mały, że tutaj nie będzie problemu by go na screenach "zakleić" znakiem pochodzącym od British Rail, albo "zamazać".
- Samuel Radziwiłł • Stempel
- Obywatel
- Lokalizacja: Radziwiłł
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
To czekam na wycenę i podyskutujemy/potargujemy ;)
Można przyjąć te brytyjskie wagony. Zobaczymy także cenowo.
Co do loga to można je lekko przerobić na leockie. Pomyślę o tym, chyba, że masz jakąś koncepcję.
Można przyjąć te brytyjskie wagony. Zobaczymy także cenowo.
Co do loga to można je lekko przerobić na leockie. Pomyślę o tym, chyba, że masz jakąś koncepcję.
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
Nie zamierzam z Ciebie zdzierać... w zasadzie to płacenie to tylko zabawa. Powiem tak nie wiem czego i ile potrzebujesz? Samochód ciężarowy (nowy) chodził po około 100 P i wiadomo, że gdybyśmy zastosowali przelicznik realowy ceny ciężarówki do ceny lokomotywy czy wagonu to byłoby to koszmarnie drogo. Może sam zaproponuj jakąś dla Ciebie sensowną zapłatę za dostawę odpowiedniego taboru...Samuel Radziwiłł pisze: ↑19 maja 2021, 12:06To czekam na wycenę i podyskutujemy/potargujemy ;)
Można przyjąć te brytyjskie wagony. Zobaczymy także cenowo.
Jutro wybywam na 10 dni - to coś tak na szybko (kolory takie by pasowały do malowania lokomotyw i wagonów)...Samuel Radziwiłł pisze: ↑19 maja 2021, 12:06Co do loga to można je lekko przerobić na leockie. Pomyślę o tym, chyba, że masz jakąś koncepcję.
... i uproszczony znak malowany na sprzęcie:
Postaram się jeszcze dzisiaj wrzucić wizerunki sprzętu z opisem danych...
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
Na szybko oferta Zakładów Produkcji Pojazdów Szynowych "Ronon Train" (lokalizacja Republika Bialeńska, Departament Lisewski, Miasto Lisewo) dla LKŻ:
1. Lokomotywy spalinowe.
- RT LS-3U
wzorzec z reala – Class 37
Lokomotywa spalinowa
Masa lokomotywy – 102 tony
Długość – 18,75 maksymalna – 140 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1305 kW
- RT LS-4U
wzorzec z reala – Class 55
Lokomotywa spalinowa
Masa lokomotywy – 101 ton
Długość – 21,18 m
Prędkość maksymalna – 161 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 2460 kW
- RT LS-8P
wzorzec z reala – Class 43
Lokomotywa spalinowa, wysokich prędkości
Masa lokomotywy – 70,25 ton
Długość – 17,8 m
Prędkość służbowa – 200 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1320 kW
- RT LS-2M
wzorzec z reala – Class 294
Lekka lokomotywa spalinowa przeznaczona do zadań manewrowych oraz obsługi bardzo krótkich tras towarowych i pomocniczego ruchu pasażerskiego.
Masa lokomotywy – 20 ton
Długość – 14 m
Prędkość służbowa – 70-80 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1100 kW
2. Wagony.
- Wagony pasażerskie serii WP-3 (odmiany WP-3S, WP-3P, WP-3D), wagon służbowy, wagon pierwszej klasy i wagon drugiej klasy.
Długość wagonów - 19,35 m
Dostosowane do prędkości - do 140 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-3, LS-4.
- Wagony pasażerskie serii WP-4 (odmiany WP-4S, WP-4P, WP-4D), wagon z przedziałem służbowym, wagon pierwszej klasy i wagon drugiej klasy.
Długość wagonów - 19,7 m
Dostosowane do prędkości - do 160 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-3, LS-4, LS-8
- Wagony pasażerskie serii WP-8 (odmiany WP-8S, WP-8P, WP-8D, WP-8B), wagon z przedziałem służbowym, wagon pierwszej klasy, wagon drugiej klasy i wagon bufetowy.
Długość wagonów - 23 m
Dostosowane do prędkości - do 200 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-8 (niemożliwość połączenia z LS-3 i LS-4)
Lokomotywa LS-8 i wagony WP-8 to raczej przyszłościowo, bo chyba na obecną chwilę szybkie koleje to jeszcze za wcześnie.
1. Lokomotywy spalinowe.
- RT LS-3U
wzorzec z reala – Class 37
Lokomotywa spalinowa
Masa lokomotywy – 102 tony
Długość – 18,75 maksymalna – 140 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1305 kW
- RT LS-4U
wzorzec z reala – Class 55
Lokomotywa spalinowa
Masa lokomotywy – 101 ton
Długość – 21,18 m
Prędkość maksymalna – 161 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 2460 kW
- RT LS-8P
wzorzec z reala – Class 43
Lokomotywa spalinowa, wysokich prędkości
Masa lokomotywy – 70,25 ton
Długość – 17,8 m
Prędkość służbowa – 200 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1320 kW
- RT LS-2M
wzorzec z reala – Class 294
Lekka lokomotywa spalinowa przeznaczona do zadań manewrowych oraz obsługi bardzo krótkich tras towarowych i pomocniczego ruchu pasażerskiego.
Masa lokomotywy – 20 ton
Długość – 14 m
Prędkość służbowa – 70-80 km/h
Moc znamionowa zespołu napędowego – 1100 kW
2. Wagony.
- Wagony pasażerskie serii WP-3 (odmiany WP-3S, WP-3P, WP-3D), wagon służbowy, wagon pierwszej klasy i wagon drugiej klasy.
Długość wagonów - 19,35 m
Dostosowane do prędkości - do 140 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-3, LS-4.
- Wagony pasażerskie serii WP-4 (odmiany WP-4S, WP-4P, WP-4D), wagon z przedziałem służbowym, wagon pierwszej klasy i wagon drugiej klasy.
Długość wagonów - 19,7 m
Dostosowane do prędkości - do 160 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-3, LS-4, LS-8
- Wagony pasażerskie serii WP-8 (odmiany WP-8S, WP-8P, WP-8D, WP-8B), wagon z przedziałem służbowym, wagon pierwszej klasy, wagon drugiej klasy i wagon bufetowy.
Długość wagonów - 23 m
Dostosowane do prędkości - do 200 km/h
Wagony serii WP-3 mogą być ciągnięte przez lokomotywy LS-8 (niemożliwość połączenia z LS-3 i LS-4)
Lokomotywa LS-8 i wagony WP-8 to raczej przyszłościowo, bo chyba na obecną chwilę szybkie koleje to jeszcze za wcześnie.
- Franklin Garamond • Stempel
- Namiestnik Palatynatu Leocji
- Lokalizacja: Nowy Brzeg, Stare Miasto 2
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
Xiążęca Huta Stali mogłaby zaoferować swoje usługi Ronon Trains w ramach barteru, tak sądzę. Można też pokusić się o leasing lokomotyw i pociągów od Ronon Train. Palatynat też może partycypować, jako główny udziałowiec. Pewnie i inne opcje są.
Swoją drogą, muszę się przyznać, że zaskoczyły mnie prędkości lokomotyw.
Swoją drogą, muszę się przyznać, że zaskoczyły mnie prędkości lokomotyw.
[FERRAD]Budowa bazy LKŻ.
Prędkość lokomotyw to jedno, a możliwość jej wykorzystania to drugie... u nas, w nieistniejącym realu jest to z zasady problem torów, które uniemożliwiają osiąganie prędkości, które skład mógłby osiągnąć, ze względu na możliwości lokomotywy i wagonów.Franklin Garamond pisze: ↑19 maja 2021, 19:07Swoją drogą, muszę się przyznać, że zaskoczyły mnie prędkości lokomotyw.
Tak więc LKŻ musi zadbać przede wszystkim o odpowiednie tory...
A tak "swoją drogą" to używana u nas (w realu) przez długie lata (od 1962, a ostatnie wycofano parę lat temu) EU06 była wytworem tej samej brytyjskiej firmy, która wyprodukowała wspomniane powyżej wzorce czyli Class 37 i Class 55.