A nie lepiej wprowadzić większy "mnożnik" dla jednostek, których dowódca osiąga pewien pułap np. kapitana żeglugi wielkiej? To byłoby nawet logiczne, bo w realu taki oficer może dowodzić statkami bez ograniczenia ich wielkości. Po prostu od pewnego "pułapu kwalifikacji" statki stają się większe i mogą przewozić więcej towarów. Dodatkowo premiowało by to aktywnych uczestników systemu...Helwetyk Romański pisze: ↑02 sty 2024, 15:39Będę musiał spłaszczyć te ceny; raczej wcześniej niż później.
Kurier Portowy
Kurier Portowy
- Helwetyk Romański • Stempel
- Namiestnik Palatynatu Leocji
- Lokalizacja: Nowy Brzeg
Kurier Portowy
Też, oczywiście, można, tak. O świeżym (świeższym) umyśle, niekoniecznie jeszcze dzisiaj, „usiądę i pomyślę”.Ronon Dex pisze: ↑02 sty 2024, 15:48A nie lepiej wprowadzić większy "mnożnik" dla jednostek, których dowódca osiąga pewien pułap np. kapitana żeglugi wielkiej? To byłoby nawet logiczne, bo w realu taki oficer może dowodzić statkami bez ograniczenia ich wielkości. Po prostu od pewnego "pułapu kwalifikacji" statki stają się większe i mogą przewozić więcej towarów. Dodatkowo premiowało by to aktywnych uczestników systemu...Helwetyk Romański pisze: ↑02 sty 2024, 15:39Będę musiał spłaszczyć te ceny; raczej wcześniej niż później.
(—) prokr. Hweltywk Romański, RkORF · LAN
Namiestnik № 2 Palatynatu Leocji
Dyniowy Padawan
LEOCKA PARTIA FASZYSTÓW JĘZYKOWYCH
Namiestnik № 2 Palatynatu Leocji
Dyniowy Padawan
LEOCKA PARTIA FASZYSTÓW JĘZYKOWYCH
Nikogo się nie ściga, ale wszystkich się poprawia, bo tak nakazują
wewnętrzna potrzeba, poczucie sprawiedliwości i wyznawany porządek rzeczy.
IGNATS IK RUTH
wewnętrzna potrzeba, poczucie sprawiedliwości i wyznawany porządek rzeczy.
IGNATS IK RUTH
Nawet podczas realiozy sprawdzam skrzynkę helwetyk@gmail.com
Kurier Portowy
Bez pośpiechu... to nie jest jakiś palący problem, ale warto to przemyśleć.Helwetyk Romański pisze: ↑02 sty 2024, 16:10O świeżym (świeższym) umyśle, niekoniecznie jeszcze dzisiaj, „usiądę i pomyślę”.
Kurier Portowy
Poproszę wcześniej :DHelwetyk Romański pisze: ↑02 sty 2024, 15:39Będę musiał spłaszczyć te ceny; raczej wcześniej niż później
Wielkie uznanie, ja celuję w 14 i ciężko idzie :P
- Helwetyk Romański • Stempel
- Namiestnik Palatynatu Leocji
- Lokalizacja: Nowy Brzeg
Kurier Portowy
No i oczywiście, że się dzisiaj nie powstrzymałem. Kilka zgrubnych symulacji, operując za radą [smention u=105]Ronon Dex[/smention] nie cenami kolejnych statków, a wydajnością poszczególnych stopni w marynarce handlowej. Wzory 1 i 2 zakładają wzrosty wydajności w odniesieniu do wszystkich stopni. Wzór 3 — w odniesieniu do stopnia kapitana wzwyż, przy czym „prawdziwe” wzrosty następują od stopnia kapitana żeglugi wielkiej wzwyż.
Przypominam, że na łączną liczbę przywiezionych towarów mają wpływ: „wydajność” portu (im bliżej, tym niższa, ale płynie się nieproporcjonalnie krócej), stan techniczny statku, powyższa wydajność zależna od stopnia oraz szczęście z zakresu od -50 do +50%.
Przypominam, że na łączną liczbę przywiezionych towarów mają wpływ: „wydajność” portu (im bliżej, tym niższa, ale płynie się nieproporcjonalnie krócej), stan techniczny statku, powyższa wydajność zależna od stopnia oraz szczęście z zakresu od -50 do +50%.
(—) prokr. Hweltywk Romański, RkORF · LAN
Namiestnik № 2 Palatynatu Leocji
Dyniowy Padawan
LEOCKA PARTIA FASZYSTÓW JĘZYKOWYCH
Namiestnik № 2 Palatynatu Leocji
Dyniowy Padawan
LEOCKA PARTIA FASZYSTÓW JĘZYKOWYCH
Nikogo się nie ściga, ale wszystkich się poprawia, bo tak nakazują
wewnętrzna potrzeba, poczucie sprawiedliwości i wyznawany porządek rzeczy.
IGNATS IK RUTH
wewnętrzna potrzeba, poczucie sprawiedliwości i wyznawany porządek rzeczy.
IGNATS IK RUTH
Nawet podczas realiozy sprawdzam skrzynkę helwetyk@gmail.com
Kurier Portowy
Moim zdaniem wzór 3 w tej naszej gierce jest najlepszy ponieważ:Helwetyk Romański pisze: ↑02 sty 2024, 23:47Wzór 3 — w odniesieniu do stopnia kapitana wzwyż, przy czym „prawdziwe” wzrosty następują od stopnia kapitana żeglugi wielkiej wzwyż.
1/ Premiuje cierpliwych i często pływających - do tego jest w sumie sprawiedliwy i motywujący. Warto "walczyć" o "kapitański patent" nawet wtedy gdy szczęście nie sprzyja (np. w ostatnim tygodniu miałem w zasadzie zawsze na minusie) czy ceny w porcie są niskie. Robiąc rejsy (nawet jak mało zarabiasz) inwestujesz na przyszłość... bo po osiągnięciu kapitana zaczynasz więcej zarabiać... a sytuacja w porcie zmienną jest.
2/ Zdecydowany wzrost możliwości od stopnia kapitana jest logiczny - jest to pewien pułap kwalifikacji "wilka morskiego".
2/ Znaczny wzrost od kapitana ż.w. odnosi się też do reala - różnica pomiędzy kapitanem, a kapitanem żeglugi wielkiej jest taka, że ten pierwszy może dowodzić jednostkami tylko do 3000 BRT, a ten drugi bez ograniczeń - co powoduje, że dowodzą oni jednostkami zdecydowanie większymi np. 10000 BRT i dużo, dużo więcej. A więc od tego pułapu powinno się móc wozić dużo więcej ładunku niż wcześniej (bo ma się dużo większy statek).
- Helwetyk Romański • Stempel
- Namiestnik Palatynatu Leocji
- Lokalizacja: Nowy Brzeg
Kurier Portowy
Zmiany wdrożone. Wyjdą w praniu. 😎
(—) prokr. Hweltywk Romański, RkORF · LAN
Namiestnik № 2 Palatynatu Leocji
Dyniowy Padawan
LEOCKA PARTIA FASZYSTÓW JĘZYKOWYCH
Namiestnik № 2 Palatynatu Leocji
Dyniowy Padawan
LEOCKA PARTIA FASZYSTÓW JĘZYKOWYCH
Nikogo się nie ściga, ale wszystkich się poprawia, bo tak nakazują
wewnętrzna potrzeba, poczucie sprawiedliwości i wyznawany porządek rzeczy.
IGNATS IK RUTH
wewnętrzna potrzeba, poczucie sprawiedliwości i wyznawany porządek rzeczy.
IGNATS IK RUTH
Nawet podczas realiozy sprawdzam skrzynkę helwetyk@gmail.com